2009. június 7., vasárnap

levendula

minden szép minden nagyon jó mégha ez nem is így van de az részletkérdés. Eljött az újabb blogbejegyzés ideje..mértékkel az örömkönnyekkel:) Pénteken miskolcon léptünk fel női ruhában hogy jelezzük hogy mi bizony faszagyerekek vagyunk aztán egyetlen egy konzervatív egyed akadt aki lány volt és megjegyezte h 'buzik' meg hogy szégyenek vagyunk meg mittomén... etettem volna kis mondókával hogy mi így szimbolizáljuk az emancipáció sötét oldalát mert így talán az embernek feltűnik hogy olyqan szinten fordultak a szerepek hogy a csajok a férfiak mi bamba fiúkák meg csak követjük őket naíven mert ugye ösztönlény a mienk és kényelmes is sokszor avagy ez mondjuk a századnak köszönhető hogy megengedhetjük magunknak. Mindenesetre mindkét fél hibás. A csajt tilos megfojtai a törődéssel.. nem szeretik..mert férfiak:) de aki olvasta a csernus féle könyvet az tudsja hogy én miről beszélek itt nagyvonalbanpersze akit az olvasottak feldühítenek az nyílván olyan akiről szó van:)... és igen .. az énkurvaanyám..tudom:) mondjuk anyáról senki ne mondjon rosszat. Szombaton miután ÉN sofőrködtem visszafele is (szépvoltgyula) este elmentünk quimbyre ami nem volt olyan jó mint a tavalyi belvárosin..talán egyedül jobban enne van a bugi a lábamban, vagy csak a fájó hátam meg a taknyos arcüregem zavart:) mindenesetre volt badiszörfölés az új misztermesszi trikómban:) Kriszre hajt az összes csaj mint tegnap(szombaton) kiderült:) kurvaszáját..én meg itt lassan pappá változom. A bal kezem kezd csökevényes izomzatával eltörpülni a jobb mellett..de nem szaporítom a szót:) jó lenne a régi hobbinak újra hódolni..pont! mai vizsgakocert meg frankón elmaradt mert szakadt az eső.Medy átjött... fura volt olyannal zenélni aki ügyesebb nálam.mindenesetre érdekes... Szétvertem a dobot is.. 2 fekete dobverő nyugodhat békében. Picit 'faszkivan' azzal h juni van és szaridő. Meg h a huszadik életévemben még nem volt sex. Mármint május 23 óta..úgy érte..2009:) van egy gyanúm h nem ez lesz a kedvenc életévem.. na végzek mára.... úgyis csak én fogom olvasni:P

mi a különbség a gennyes pinaváladék és a kabát közt?
a kabátot nem lehet meginni:)

végeztéül a heti kedvenc:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése