2009. június 9., kedd

eper

egy új kis vers az életről, az emberekről..nyílván a baszásról is picit:) Enjoy!

bebújok egy meleg helyre
hogy űr költözzön a nembölcs fejbe
mulatok a pultos érti
Bár picit még a pultját félti

kell 1 löket, 2 löket
nem elég! még jöhet!
A padlón fekszem órák múlva
a helyzet már egy kicsit furcsa

magam maradtam elmentek
a későnkelők is felkeltek
kisimult arcomon kacaj lenne
kacagnék ha tényleg menne

Talpra állok menni kell
egy részeg a falból rámfigyel
én rá nem, az csak részlet
sajnálom hogy ebbe ő is részt vett

az utcán vagyok, kicsit fázom
a fejemet az égnek rázom
az összes felhő velem gyászol
-va egy régi sztorit vázol

előremenet ráeszmélek
nem vagyok hülye, csak kicsit félek
és megmaradt az a nagy hideg
bennem, az a rengeteg



vannak gyenge részei de nekem bejön..és ím egy régi:
de előtte egy régi vicc:
A róka vesz egy lódenkabátot. Felhajtja a gallért, hogy csak a szeme látszik ki. Mondja a nyuszinak:
- én vagyok az úristen.
- Te vagy a róka. - feleli a nyuszi.
- Dehogy, én vagyok az úristen! - bizonykodik a róka.
- Az nem lehet! Te a róka vagy. - hangzik a válasz.
- Most figyelj! - ezzel a róka széttárja a kabátját.
A nyuszi felnyög:
- Te úristen!

és a vers:

Többet akarok
Majd több is lesz
Csak átmenet
szóval semmi stressz

Csak az a baj
Hogy semmi soha
nem jó nekem
Az élet nem egy gyerekszoba

Sír a szám
de ha megkapom
Élvezem picit
aztán elhagyom

Szal Pofozom a falon
azt a Fényes képet
Aki én lennék
Vagy csak voltam régen

Fáj meg Minden
De folytatom
Az okát már egy ideje
elhagytam,biz nem tudom

Talán végül
nem az én hibám
Másoknak könnyebb
Unikornisok, meg szivárvány

Nem tudom h meddig
Lehet ezt itt bírni
Mennyi kell még ahhoz
H összeessek sírni

Szabadon egy börtönbe
Nemén vagyok az elso
Boldog leszek tudom,
a pillanat majd eljo

Vagy mi is az hogy boldog
Mosoly Mindig ott van
Vírit szépen arcomon
mégha a világ fel is robban?

szerintem ez inkább
a szenvedés hiánya
Tagadhatod persze
de szerintem hiába

Nincs olyan h Hepi
csak kevésbé haldokló ember
Ha nem tudod elképzelni
majd eljön a December

Hervadó virágok
Nyoma is elveszett
Hó fed minden lelket
itt megragadnám a kezed

Hogy elmondjam h mégis
nekem te vagy amiért élni
érdemes vagy legalább
nem kell tole félni

Ezt most ugy mondtam
mintha hatással lenne rád
Igyekszem, de az kevés
azért Meghallgathatnád

Mert vége lett egy napon
Amikor épp nem vettem észre
Csodálkoztam is
Amikor télleg tudtam: Vége!

Vergodök még párat
Aztán irány is aludni
Hátha majd ha ébredek
szebb jovo fog jutni
(el tudok majd futni

oda)
Ahol nevetnek az emberek
Mert ugye boldog ottan mind
Táncolnak és vihognak
Esznek sok kék Vitamint

Én meg majd csak nézem
Aztán megyek is tovább
Mert jónak jó, meg szépnek szép
de veled mégis minden szebb talán

Vagyis nem talán ez biztos
De már nemtom mit beszélek
Jobb ha most elmegyek
Attól még örökkön szeretlek téged
(na bájbáj, én lelépek)

(19 verszak után
legyen belole húsz
ha víz alatt még rángatnak
te akkor is csak ússz!)

köszpuszgyusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése