2009. június 27., szombat

Purgatorium

eszmoltokáta

-Mit szerettél bennem?
-Leginkább magamat!
amikor még
nem szívtad le az agyamat

az utolsó cigit is
miattad szívom
nem bírom nem bírom
nem bírom!

nézem a képet
ami megmaradt
elhűlve nézem
hamiskás arcodat

Üres a szoba
minden üres
én is az vagyok,
én szemfüles,

Én balga! aki
szívét tépi
Közben már
az a lány se nézi

aki kérdezte
hogy mi jó benne
annak örülnék
ha most velem lenne

Nem tudta a gyerek,
hogy mi a baja
amiért buli elején
ő már elment haza

elmaradt megint
a szép hepiend
Azóta is bánja hogy
nekiment

De bánni, meg tudni
az nem nagy tét,
a végét kéne látni
nem az elejét

na kit látnak szemeim? ja igen! még mindig te... boldogabb vagy mint aminél még azt mondanám hogy nekem jobb... nem az... és ez magába is szar. hiányzol..mert egyedül vagyok... egyíedül vagyok mert utállak.... mert utálnál kedvelni...

KÖPNI KELL!!!! PFUÖJJJJ!!!!!!!!!!!!

amúgy kistehén feldolgozás rohadtjó volt... adott valami pszichedelikus érzetet a második számuk.... a kaukázusnak nem fekszik a torzító...sajnos nem is használják amikor a dobos pankot üt...de ettől függetlenül megint benne voltak a legjobb 3 zenekar között.... és a yellowspots...:) állatok bazdmeg..állatok:)
ennyi mára...sok volt ez nekem.. 20 évesen még nem érzem igazinak az egészet... majd lesz valahogy... búcsúzom magamtól...klipet kéne hamarosan csinálni..ötletek vannak..szarráverni engem székhezkötözve(kájózsef) emopillangó folyamat(minden hiába) tsók magamnak..

a holnap legyen jobb a mánál
megnéznélek a régi háznál...

hogy jelent e valamit az titok marad....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése