2009. június 24., szerda

ISZOT Tűzugrás kutyaf***asza

jóreggeltjóreggelt:)

Mozgalmas hetet tudok magam mögött. Múlt csütörtökön mentem ISZOTra ami eddig messze a nyár legjobb 3.. 3ésfél napja volt:) Megismertem egy csomó jó arc embert(többnyire csajt) meg csapatépítőjátékokat(kersztbőlegyenesbe,evoluciósjáték,kőpapírolló sárkányokkal csapatba, mátrixos játék, meg miegyéb). A rasztacsajok még mindig dögösek..persze nem mind... de túlnyomó többségben igen. Az akcentus meg csak akkor jó ha külföldi (itt inkább a németajkúakra..németek,osztrákok gondolok) lányok beszélnek magyarul. A többi eléggé lehangoló. Napoztam, még nőztem is.. megkedveltem a sört, karaokéztam(mire megtanultam,Kriptonyte,vuk) és kurvajól éreztem magam:) Tegnap meg tűzugrás volt... huhhú... 5re értem haza:) reggel 5re... bizony. Elkezdtünk a hoffmarcival meg a kisdáviddal 2kor koncertezni miután lezajlott a tűzugrásosdi... még a szabótamással is játszottunk dalt. kibaszott jó volt az egész. csicsóval iszogattunk, itt voltak bori,ágo, saci, megugye a szokásosak is.. rohadt sok ember volt..meg is lepődtem. hétfőn vért is adtam... tiszta jó ez a hét eddig:) pénteken gála viktorral, szombaton meg kóklabb... fújjogni fogjunk majd azt a kurva eszkép zenekart... cinkeskurvaisteüket! elvileg szabi is jön...akianapembere... holnap munka... h legyen valami lóvém is... de most megyek mert a jenőfiaabence nagyon gépezni akar:) irány haza... jeee

írnék most is ide verset de mostanság nem volt időm..vagyis..az volt de alkalmam verset írni tényleg nem volt... na tsók magamnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése