2009. június 14., vasárnap

Nefelejts

ki vagyok én? keresem a választ.... sehol nincs... még az ágy alatt is néztem pedig.hova tartok? nemtudom. Kire számithatok ha ott leszek? magamra mindenképp, a többiekről nem nyilatkozom.avagy keresem magam ebbe a nagy személyiségerdőbe ha úgy tetszik hátha ha megtlaálom magam minden jobb lesz.Nincsenek igazi emlékeim. vagyis... csak a szokásos... 2 évre visszamenőleg minde olyan mintha egy filmben egy flashback lenne.Feketfehér, nálam még homáélyos is. Egyben átok is meg most ez éltet. Idővel minden elmúlik. Ezt is el fogom felejteni. ÉS itt az 'ez' utal valamire valakire akit/amit nem nevezek nevén.ma volt annak a napja hogy cilával megalapitottuk a kis punkzenekarunkat.egész élveztem a zenét.teljesen más volt mint a gegévelmegkrisztiánnal a saját dolgunkat csinálni.Végig eltöltött annak az érzése hogy a hangszeren már nincs nekem lehetetlen.JÓ érzés ám az ilyen. miután eljátszottunk pár számot(london calling, rudie can't fail, surfin bird, blitzkrieg bop, guns of brixton etc....) lelépett mindenki én meg csak áztattam magam a balatonba nézve az eget és belegondoltam hogy igazából milyen kurva jó is gyulának lenni. MIndenem megvan...mindenem... ő nincs...talán nem is volt... de hogy nem lesz az biztos:) én erölködhetek..ő nem akarja...mindenesetre javulást véltem felfedezni.ha az életet legalább feleannyira élvezném mint amennyire azt az emberek hiszik rólam vagy látják rajtam tényleg nem is lenne okom panaszra..nem akarok én lenni az aki mindenért rinyál..igyekszem ezt kerülni is. ez egy ihletmentes órám épp. ilyenkor nem biztos hogy ilyenre kéne adnom a fejem.végeztül ,mellékelnék egy gondolatot amit ma fogalmaztam meg egy unalmas percemben, és egy képet ami hasonló aktivitás közepette született a mai nap folyamán. tsók magamnak

"a törvény azoknak van akik követni akarják ezeket és azok élnek vissza vele akik a leginkább leszarják"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése