2010. február 2., kedd

Moira

Világ, Élet, Minden.. avagy M. Opál balladája

megesett már hogy elestem
választ soha nem kerestem
és a mámorba egy röpke tüske
így csöppentél bele az életünkbe

a véletlennek köszöntem
hogy forgattad a világot mögöttem
te voltál már nem vitás
az életünk rendszerhibás

elutaztunk a városba
sok dolog lenne máshogy ma
a plázákba a padon ülve
röhögtük hogy szaladnak megkergülve

egy komplex káoszban a külvilágban
a szerencsétlenek, én úgy imádtam
nem érezni hogy nem vagyok,
nem azt érezni hogy meghalok

a nyugdíjas is csak a buszra vár
anyii különbség hogy ő ordibál
bóhocai ennek a világnak
az életünk egy vidámpark

a fájdalomban röpke mámor
ami egyetemnek a gólyatábor
az nálunk végül kimaradt
velünk van teli a kirakat

(szünni nem akaró fájdalom
hidegen fekszem az ágyamon)
máshogy is lehetett de tárgytalan
nélküled utáltam önmagam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése