2010. február 26., péntek

Gránátalma

Nem tudom mi van a világgal és lehet hogy ez a dolog csak nekem tűnt fel .. DE! a FANclubot mióta írják FUNclubnak.... namost..ahhoz nem kell nagy angolprofesszornak lenni hogy az ember tudja hogy FAN=rajongó FUN=móka... namost ha ezek a funclubbok tényleg funról szólnak akkor hol a sok hahotázó kisded klubtag? tippem erre a félreértésre az lenne hogy a fan szó túlsásgosan emlékeztet egy bizonyos szőrzetre amin a magamfajta debil állat kuncog ha kiírva meglátja és ezen okból átírták vagy tényleg arról van szó hogy sokan nem tudnak angolul.... csak az én agyamat bassza fel az ilyesmi?:D tudom... velem van a baj... amúgy érjen már véget ez a kva tél.... reggel kinéztem az ablakon és láttam hogy nem süt a nap kb abban a pillanatban éreztem hogy a szájpadlásom be van gyulladvba a torkommal egyetemben ami csak igazolja hogy napelemmel működök és maga után vonja hogy nap nélkül nem megy... na ez hosszú lett... sajnálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése