2011. június 8., szerda

Petinek reakció a közösségi szarokra

amúgy én az iwiwet nem sajnálom... aranyos volt meg minden, de csak az üzenetek funkciót szerettem, hogy nem kellett mindenkinek megjegyeznem az email címét, és emelett ha írtam valakinek még a képeit is megnézegettem hogy mégis mi van vele.... persze ezek főleg csajok voltak:) amit viszont sajnálok az a myspace. ami ráhajtott az individualizmus kiélésére, és nem az ismerőseidet jelölted... hanem bárkit. nem kaptál üzenetet h te ki a faszom vagy... hanem olyat h "szia, szimpi vagy amúgy mit csinálsz?" egyedül ott lehetett pofa ismerkedni idegenekkel, és kis egyéni honlapot csinálni a profilodból.. fészbukon én azért vagyok mert 1: üzenőfal, 2: mindenki itt van 3: chat... ha a myspace időben reagál simán az lett volna a jó.... de elbaszta, és már nála is van fészes tetszik gomb a képek alatt ami szerintem hihetetlenül elkeseredett és szánalmas lépés volt. A myvip-et meg sose szerettem mert úgy éreztem h 80as iq felett túlkvalifikált vagyok az oldal használatához. az meg végképp szopás h fészen egy üzenőfali szarság nem lehet a legjobb esetben se hosszabb 1000 karakternél ezzel is a szűkszavúságra terelgetve az embereket. Gondolkodni a tőmondatokon túlra valszeg már nem férne bele....

1 megjegyzés: