2010. november 21., vasárnap

plagiz állok....

LSD-ztem Diósgyőrben

Esteledett és hát mikor máskor
Túl nagy volt a nyugalom még induláskor
az ajtóig jutottam, a polcra néztem
bélyeg volt a tetején, hát LSD-ztem

leültem a fotelba, és Tv-t néztem
olyan 5 perc után feltűnt hogy már nem nagyon értem
levegőért kapkodtam és elindultam
az út felénél megint megfordultam

Kéz a kézben azt hittem másé
izzadtam és gondoltam most kéne egy kávé
csalódtam már 1000 nőben
Lsd-ztem diósgyőrben

láttam sok tarka színt meg elefántot
utóbbi az egészbe már belerántott
hogy azt se tudtam hol kezdődik a fejem vége
az agyam ezt a kérdést hamar elvetélte

majd betértem a templomba mert azt hittem kocsma
a pap nem adott fröccsöt, közbe zörgött a kulcsa
jelezvén hogy itt semmi helyem, menjek el
a szentelt vizet ittam és nem érdekelt

Meguntam ezt is és egy felhőre szálltam
a felhőlovagolást persze elhibáztam
zuhantam és zuhantam a talajt nem láttam
hajnalodott már amikor talpraálltam

Csak érjen véget a rémálom
ha az halált is jelnt,hát én nem bánom
hanyatt vágtam nem egy nőt
beállva végignéztem diósgyőrt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése