2010. szeptember 19., vasárnap

Ala' Ple'

azt hiszem egy évnek az unalmassági szintjét meg lehet határozni az egy évre jutó blogbejegyzések számával. az idei mondjuk eddig picit különb de jó úton van az unalom vén lejtője felé. másrészt. újabban senki nem veszi fel nekem a telót (E. meg CsD..pedig én próbálkoztam) csak a Viktor(!!!).. ami eléggé abszurd. Unalmas vasárnap... egyszer írok egy vicces blogbejegyzést amikor vidám kedvemben vagyok... szép nap lesz. Plusz a 30y jelenléte annyira indokolatlan mint az enyém vasárnaponként..semmi eredeti nincs bennük... plusz 40 évesen aki vasalja a haját nincs gyereke és ronda a csaja híresség létére vagy mi... az nekem ne énekeljen a nyelvenyalatásról mert a végén még el kell képzelnem ahogy ő csinálja és cigányútra fog tévedni az a rántott szelet amit inkább meg se eszek ha erről lesz itten szó. A szenes szar... a legnagyobb örömet mostanság az olvasás okozza... meg a zene... Piroséknak megszületettük, gáborék terhesek lettek Karcsi meg már 1 éves lenne... tegnap vicces voltam.. éreztem... szép volt gyula.. de a viktorék akkor se nevettek... bennük van a hiba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése