2010. május 10., hétfő

Mizantrópia



A cím adott, és indokolt is. És alátámasztja azt a tényt is hogy csak akkor blogolok ha szar a kedv. Ami most úgyszint adott. Tehát következzék újabb -fanyar hangvételű- bejegyzés az életemből. Pár adat előljáróban: április 30.-án fürödtem idén először a balatonba... kurva jó érzés volt...egyedül voltam... fűnyírás után, és újra gyereknek éreztem magam. facér vagyok. dobtam A.-t mert nem sikerült bele szeretnem pedig jó lett volna.... csd.-vel beszélek minden nap de olyan az egész mintha részegen akarna b*szni az ember...próbálkozik de nem megy... vagyis...néha igen.. na mindegy. Szülinapomon találkozom vele. Annyira érzem miközben ezt írom hogy ebből esélytelen hogy legyen valami mert túlságosan agyalok rajta. Jó lenne ha találkoznék valakivel spontán és működne.... minden meglenne... nem kéne facebook...MSN.... csak vonatjegy max..Bár most mindennél jobban csd-re vágyok de remélem ez elmúlik.... bajba vagyok ha nem:) gábor esküvője tegnapelőtt volt... Krisz kavart egy bizonyos rokonommal:) de megbánta (duplán: " :)" ) egyedül voltam ma itthon mert szülők elvitték gáborékat a reptérre....nászút... faszom... utálom a saját társaságom. azt is hogy minden csak a kefélésről szól már az emberek fejébe..leginkább a tibiébe ezért utálok már vele is lakni... valamint utálom hogy túl sokat összpontosítok arra hogy miért nem vagyok boldog..OFF gomb kéne az agyamra hogy hadd élvezem már az életemet úgy igazán bassza meg.... az egyetlen dolog ami kreál egy ilyen gombot mostanság a fű... de faszom... nem akarok én rendszeres fogyasztó lenni...Krisztinek pasija van, POcoknak pasija van, Lillának is.... faszkivan:) el kell mennem valahova messzi.... találni egy csendes pontot ahol szép a kilátás és ülni a napsütésben és elszívni egy cigit... az most segítene...pff magányosnak érzem magam és teljes magányra vágyok...fasz vagyok:) ha meg nem... mit számít az már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése