2010. május 19., szerda

Fotonkígyó

a szemét dörgölve azt kérdezi magától hogy 'vajon ez mi lehetett' nem volt elég szemét?
hova teszi a kezét?
az az én serpenyőm a dombon
az az enyém, utoljára mondom!

nincs időm az ilyenekre
ügyelek a gyógyszerekre
rendesen szedjem az orvosom
megmondta disznótoron

remélem nem buzis ha mi 4en férfiak a sötétben Dido-t hallgatunk.....
megjegyezném... én nem néztem!

jött a fotonkígyó és megnyalta a szemem
elképzeltem hogy milyen lesz a zene
csillogást hallottam meg könnyeket
leroskadva égettem a könyveket

kezem fogtam és néztem a nap szemébe
rámnevetett és elsütött a fenébe
azott kopott csizmám tapossa a murvát
szalmával a számba én még nem láttam ilyen durvát'

Nem értékelem eléggé a levegőt itt bennem.... a holdat néztem és nem érdekelt...

Besütött a nap gyárba
Akkor láttam utoljára

az esernyőmet a szél fújta el újra
vennem kell egy újat a sarki patikába

ázsiai pincérnők penetráltak
a fenti laskásból ordibáltak
tedd le fiam tedd le
mikor visszamentem este

és kjúrt hallgattom mert fájt nagyon
másnak ezt nem adhatom
és feketébe voltam de el is múlt
megéltem pár nehezebb gyerekzsúrt

Banánt ettem mert szeretem és ahogy a falat néztem száradni arra gondoltam ez meddig tart? meddig még?
majd befolyt az ablakon.... befolyt megint és nem tudtam megint megakadályozni... és álltam ott értetlenül hogy most mit tegyek.. leültem.. cigi... mély levegő.. a tv a hangyásat nyomta... felnéztem.. szúnyog a nyakamon.. pisztoly fel, bejárat ki... az ember sose hinné hogy az ilyesmi ilyen hamar elrohan előtted... egyik pillanatban még pitét eszel anyukád teraszán.. a másikba már menekülsz a városból és utánnad... nem mondom hogy bánnám... csakhát...rz is csak apróság

becsuktam az ajtót
fel a nadrágtartót
munka van fiam..munka
nézz fiam hátra újra

ott állt apám kezébe a sörétes
másra soha nem volt képes
a búzák mögött újra búza
az ekét meg az apám húzta

Valaki közbeszólt... most nem zavart...nokedlit ettem és már elég volt...

a világnak feje is én vagyok
vér vagyok, alvadok
temetnek búval az angyalok
vér vagyok, alvadok

kincskereső a holdon is én vagyok
virág vagyok, hervadok
a fürdőkben a szappanok
ház vagyok, lángolok

kristálygömben levegő
Telek vagyok temető
film vagyok, untató
dal vagyok, altató

szörny aki öli a gyerekeket
vegyszer vagyok keveredek
ember is vagyok, unatkozok
pisztoly vagyok, uralkodok

működve nem álmodok
gép vagyok, hagyjatok
és a világnak ura is én vagyok
de csak vér vagyok, alvadok

ennyi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése