2010. március 10., szerda

álom - 2

Dórival (cs) voltam otthon... meglepett a látogatása... csak rövid ideig ért rá. Barátnőjével volt. Ha jól emlékszem Saciként mutatkozott be de hamar eltűnt:) kb olyan volt mintha valóságban találkoznánk..persze nyílván furább... Hozott nekem ajándékokat. Az egyikre pontosan emlékszem... Egy enrique iglesias CD aminek én tök örültem:)nem azért mert szereteném annyira a zenéjét hanem mert poén, és ő is annak szánta és ez mindkettőnknek egyértelmű volt... ránéztem a borítóra, majd felnéztem rá... az arcára.. gyönyörű volt. Köszönetnyilvánításképp zavaromba szájrapuszit adtam neki.... utánpert:) szokásos...aztán utána volt még valami lövöldözős rész.... jó volt újra látni... még ha nem is közvetlenül... de fura hogy mit vált ki belőlem a lány... láv... na vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése