2010. január 1., péntek

Búj-ék





...................................új év... rajongok érte...tényleg:) bár miközben ezt írtam nem gondoltam komolyan, mert ugye szokásos téli depresszióm rozsdás levét kortyolgatom(van aki a hé én az év elején vagyok szarkedvű). Hiszek benne hogy 2010 egy rohadt jó év lesz... talán annál is több. 2009 nehezen és a lehető legrosszabbul indult és remélem ennél rosszabb helyzetbe nem kerülök érzelmileg soha többet, mert azt nemném túl... januárban a hír.. aztán február... közben bogi... aztán bogi el.. meguntam az utazást... aztán újra lilla... 2x utoljára.. május 1 óta nem... se csók se semmi...belegondolva büszke is vagyok magamra... is bár hiányzik, de rájöttem hogy csak az a személy aki ő akkor volt volt... és mint ilyen... ő már nem létezik.pont múltkor amikor vonaton találkoztunk leesett h mennyire más és akkor azt hiszem végleg túltettem magam rajta... persze július óta érzem ezt és egyre véglegesebb lett... na erre jó volt ez a 2009... erre már kurvára idő volt h megtörténjen:) aztán nyár.... egyik legjobb... önkéntesség(áprilistól szeptemberig), Kirával a jazz és Bor fesztivál... egyszer úgyis összejövök vele:) aztán lellei borhét..újabb lillamegjelenés...újabb féltékenységi roham...asszem ez volt az amikor 2 hónap csend után újra találkozni kezdtünk... időzített bomba volt a dolog:)...de sebaj... aztán 3 nap pihi...majd...<3 Sziget fesztivál<3 amiről kurva sok sztori van.. de a lényeg h 50 ft helyett 20ezerbe került csak mindent beszámítva.... nem rossz találni 20ezret az biztos. A titok leginkább a szigeten működik..de ott nagyon... sziget után boglári borhét.... ja közben dóri... aztán ugyanolyan erővel dóri el... aztán borhéten Kriszti... majd december elején Kriszti el.ja... iszot-ot juniba majdnem kihagytam....pedig az is milyen kurva jó volt... Volt ebbe az évbe sok fájdalom...sok nevetés és nagyon sok emlékezetes pillanat... egész sok sex is volt(ez nyílván tetszett) de nem olyan sok lánnyal. lesz mivel versenyezned 2010... jaigen... szeptembertől egyetem:) azt már nincs erőm részletezni.. a lényeg h az egyik legjobb dolog ami történt velem.. ide a végére be is rakok egy verset amit egy adott sztori alapján írtam... első olyan ami nem saját sztori vagy velem történt volna meg... tetszik...nekem... dalszöveg kérdéses... meglátjuk gege mennyire lesz elragadtatva:) krisztiánnak meg úgyis mindegy:D

Úgy kezdődött ez is mint bármi más
egy kis nyár kis pia meg kis izgatás
rád gondolok nonstop de ezt nem bóknak szánom
hogy engedtem a kísértésnek azóta bánom

látni rajtad hogy megfagytál
abban a télben amiben itt hagytál
pezsgővel a zuhany alatt megvagyok
ne várjalak téged? haladok

ha megváltozol nekem nem is kell
ha nem teszed nem is érdekel
hogy én változtam meg helyetted
kötélen táncoltunk mert engedted

csaljuk, őket-egymást mégis szarul vagyunk
ha nem ég kint a világ abba belehalunk
homály van megint de nem ott kint
nem szünteti meg ezt a régi kínt

'hozzádvaló' hazudom negédesen
az elejét meséled, de a végére sem
vagyok úgy elátalán kiváncsi
ügyetlenül próbálsz megint lerázni

Nézek be a koleszba de nem látlak
mióta egyetemista lettél utállak
az érzelem az nem vész el csak átalakul
tegnap aki szeretett ma a hátadbaszúr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése