2010. január 23., szombat

Álom - 1

álmom:
szabival meg gegével lemeentünk próbálni a próbateremben, nem zenéltünk még, megjelent lady gaga.
Örültünk neki nme hittünk a látványnak elkezdtünk beszélgetni.Erre én javallottam h miylen fasza volna lejátszani egy számát...elkezdtük..gaga gitáron előtte mikrofon(én állítottam be neki a magasságot) szabiból krisztián lett=dob, gege meg én egy mikrofon előtt táncolva énekeltünk... szám közben gaga elkezdett velem táncolni..megfogtam a seggét... majd röviddel ezután szám vége..kimentünk ahol voltak különböző arcok.. és az Adél(pszichológus) teljesen szétcsúszva állt az Audi mellett(paranoiásan szétcsúszva) nem tudtam miért vagy mitől aztán leejtett egy kis szhatyrot a földre amibe kis papírgalacsinok voltak..(nem adta a cuccot a vásárló kezébe...közbe meséltem a gegének hogy..ez a gagás élmény kb olyan volt mint amikor azzal a német csajjal zenéltünk múltkor...furán néz..én meg megkérdezem: vagy azt csak álmodtam? válasz: AZT CSAK ÁLMODTAD..paff felébredtem mert csörgött a telefon..kvaélet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése