2009. december 30., szerda

2009 vége

újra eljött az idő...
Bizony újra túl sok időm van valamint lebetegdtem ennek harmonikus kölcsönhatása folyamán úgy alakult hogy még a blogírás is olyan ötletnek tűnt amire azt mondtam magamban hogy megfontolom. Valahol olvastam hogy a határokat feszegetni kell... ez valóban igaz.. mert ezeket a határokat, törvényeket azok találják ki ák h lehet és h kell megszegni. na sebaj.. képmutatás sok van ebbe a világba. A vadászidény télen a legunalmasabb a húspiacon ami ugye a társkeresés. Szilvesztert illetően annyit hogy utálom... leginkább azért mert kötelezővé teszik hogy az ember jól érezze magát ráadásul ott van a versenyzési nyomás hogy tudod hogy úgyis mindenki jobban érzi magát nálad... leginkább itthon maradnék. vagy elmennék egy jazz-koncertre, és közben meggymárkát szürcsölni..kvára unom már az alkoholt.. meghát télen mindent unok..ilyenkor leginkább én is egy fasznak tartom magam:) napelemmel működök..ez már csak így van és eddig úgy tűnik így is marad. Mióta elkezdődött a tél végig beteg vagyok... nagy ötlet volna amúgy pár évre kikapcsolni a médiát..mondjuk nem az egészet..újságok pl maradnának... bulvárt betiltanám ilyen formájában az biztos. Az átlagember talán rászokna hogy az estét nem a tv előtt töltse... Mozi,barátok,család,természet.. az ilyen dolgoknak újra lenne értelme. sajnos az az ellentmondásos helyzet alakult ki h mivel apám bekapcsolta a tv-t most miatta nem tudok figyelni:) blokkolja a gondolkodásomat... na pont ezért szüntetném meg a rákba.
Pécs meg azért kurvajó hely többek között mert:
500-ért vehetsz 2 vega gyrost
mindenki rohadt nyitott és jóarc
mindeki abból indul ki aki ismer h jóarc vok és meghívnak mindig piára:) meg másra... és hála égnek sok ismerősöm van:D
na lépek.... meguntam...
talán lesz majd évösszefoglalásom...most h így leírtam tetszik az ötlet:) de nem most

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése