2009. november 3., kedd

Pécsről jelentés így félév felénél

már rég szennyeztem az internetet a gondolataimmal szal gondoltam épp ideje. Iggazából sok magasröptű dolog nem kuszál a fejemben mivel mondhatni elég boldog időszakomat élem ami gyanús belegondolván hogy az a 2 évszak van amiket nagyon utálok... leginkább az őpszt.. a tél már majdnem tavasz... na mindegy.. megfogalmazodott a fejemben az ötlet hogy kéne írni egy dalszöveget egy fiatal csajról aki gyereket vállal, faszi elhagyja aztán belehal a szülésbe, a kölyök túléli és a végén kiderül hogy az e-peregy a gyerek aki a dalszöveget felolvassa..na értem?:) igen... csaj persze optimista, meg erős meg ilyesmi.... talán lehetne a magzatnak is monológja... de több szülésről szóló dalszöveget már nem fogok ehhez a "lemezhez" írni mert a karcsi meg ez után már azt fogják hinni hogy nőgyógyász vagyok... alá egy feszes rokkkkabilli alapot gondoltam: C#m ismétlődő tritónusszal a sorokban, és ugyanígy Adur... avagy bridgenek talán: G#/A, E/F#.. meglátjuk... majd ha lesz időm összerakom a dolgot... csütörtökön talán fel tudjuk venni a gépészt, meg a hippit,..vagy a 2 újabb dalt... szombaton Kriszti.. sok kedvem nincs de szülinapja van a csajnak én meg azért szeretem a kislányt:)... na belinkelek valamit random.... üdv internet...

ui: toxicba kvajó volt játszani..imádom a pécsieket hogy ennyire nyitottak... amúgy lehet h aktívizálnom kéne magam... szervezni siófokra(art), kecskemét(richie említett valamit) szekszárdra(isten tudja miért akar akárki is oda önszántából menni de balázs ajánlotta) majd pécsre is valamit de egy hónapon belül nem igazán lenne sztem értelme.... meg pestre... jó lenne barkasszal legalább 1 héten átt körbeutazgatni az országot...(a kocsiban aludni) ja meg egerbe is meg miskolcra is lehetne ha már ott vagyunk a picsába jobboldalt:D:D.. majd rá kell szánnom az időt..legkésőbb nyáron meg szeretnék felvételezgetni nihillékkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése