2009. július 21., kedd

Hóvirág

újra szerelmet éreztem:) jó érzés..a kezdeti stádiumba..vagyis szar nyílván mert ez ilyen megvalósulatlan fajta... de jajj:) annyira nekem való ez a lány.. félignémetféligmagyar. egy hétig minden szabadidőmet vele töltöttem és most le is vok azért törve mivelhogy ma búcsúztunk el..holnap reggel elmegy.. hát igen.. ez ilyen.. Jazz és Boron mindenki azt hitt járunk... senkinek nem mondtuk h nem:) jó is lenne.. na mindegy. gőzölög a bejegyzés az idillizmustól meg a nyári naív euforiától. Hiányozni fog.. de tényleg. Köözben meg megy a fejemben az új számunk(minden hiába) amibe az a jó nekem h ha ilyen irányba fejlődik a zeneszerzési kompetenciám akkor még a java hátra van:) má most júli vége van.... ennek nem örülök...kéne majd klippet is forgatni.. ahhoz meg lusta vagyok..ha lenne fényképezőm sok fotó lenne a blogomba linkelve de most a sors gátat szabott szakadatlan önimádatomnak. várom a jővő nyarat.. a jővő kirát.. a sziget fesztivált az utcazenélést richievel ha lesz belőle valami és remélem nem esek megint vissza lillaféle zsákutcába... meg várom az egyetemet. a gólyatábortól meg picit félek..még nem tudom h miért... de talán pont ettől lesz jó..bízom benne.. 2 nap és minden kiderül... jó lesz pécs.. főleg h ismerkedek arcokkal mint pl az udvardi.. na abbahagyom.nonsense ez is... lépek is aludni.. amihez még lépnem se kell.. meg vok fázva a kvaéletbe:) tsá én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése